انباشتگی چربی در نواحی شکم و پهلو از کریه المنظر ترین اضافه وزن های بدن است. چاقی شکمی حتی در بین افراد لاغر هم دیده می‌شود، اما چرا؟ به دلیل اینکه با توجه به شیوه زندگی امروزی از عضلات میانی بسیار کم استفاده می‌شود. به همین دلیل عوامل دیگری بجز تغذیه نادرست باعث تجمع چربی در این بخش از اندام می‌شود

روزانه افراد زیادی هستند که به دنبال روش‌های مختلفی برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام هستند. از پررنگ ترین سوالاتی که در ذهن این افراد شکل می‌گیرد این است که، کدام وسیله ورزشی مرا زودتر لاغر می‌کند یا به عبارت ساده تر، با کدام وسیله ورزشی کالری بیش‌تری می‌سوزانم؟ برای پاسخ به این سوال، در وهله اول باید بدانیم کالرزس سوزی یعنی چه؟ همین الان ذهن خود را مرور کنید، آیا واقعا می‌دانید کالری سوزی یعنی چه و چه نقشی در میزان کاهش وزن شما دارد؟ قطعا همه افراد این نام را شنیده و چند جمله‌ای از آن می‌دانند. اما توضیح دقیق و جامعی از آن ندارند.

ورزش و ال کارنیتین همواره دو عضو جداناشدنی و مشهور در دنیا هستند. مربیان و پزشکان زیادی بر استفاده ال کارنیتین همراه با ورزش گاهاً توصیه و تأکیداتی دارند. نام این مکمل غذایی که در قالب کپسول یا قرص در داروخانه به فروش می‌رسد، برای بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان آشنا است. اگر سری به باشگاه ها یا نمایندگی های فروش مکمل بزنید، ال کارنیتین را در رده های اول خواهید. البته این محبوبیت بی دلیل نیست! چرا که این ماده شیمیایی خواص و اثرات زیادی در بدن، بخصوص ورزشکاران دارد.


لطفا صبر کنید